Selvevaluering og opfølgningsplaner
Kvalitetsarbejdet består af indbyrdes afhængige strategier og en opfølgningsplan.
Evaluering
Alle undervisningsaktiviteter på eud, eux, htx, Fodterapeutskolen og AMU evalueres af brugerne i en fast frekvens og efter faste koncepter.
Spørgerammen for eud/eux og htx er udviklet i samspil mellem lærere, elever og ledelse. Spørgerammen er dels fælles spørgsmål, som kan benchmarkes på tværs af uddannelser og årgange og dels uddannelsesspecifikke spørgsmål, som lærerne vurderer er væsentlige for en bestemt uddannelse eller elevgruppe:
Frekvensen i vores evalueringscyklus sikrer, at alle elever/kursister skal have lejlighed til at give skolen feedback ved at besvare spørgeskemaet når de er på et skoleophold.
AMU-spørgerammen er centralt stillet og gældende for alle AMU udbydere.
Undervisningsevaluering - konceptbeskrivelse for Roskilde Tekniske Skole
Selvevaluering for Roskilde Tekniske Skole
Selvevaluering 2024 for Roskilde Tekniske Skole, herunder HTX Roskilde
Selvevaluering 2023-2024 for Roskilde Tekniske Skole
Selvevaluering 2022-2023 for Roskilde Tekniske Skole
Selvevalueringsplanen refererer til aktuel lovgivning på området:
Erhvervsskolernes kvalitetsarbejde (uvm.dk)
Selvevaluering- og opfølgningsplan for HTX Roskilde
Selvevaluering 2024 for Roskilde Tekniske Skole, herunder HTX Roskilde
Selvevaluering- og opfølgningsplan 2022-2023 for HTX Roskilde
Selvevaluering- og opfølgningsplan 2021-2022 for HTX Roskilde
Selvevaluerings- og opfølgningsplanen refererer til aktuel lovgivning på området:
Kvalitetsarbejde - gymnasiale uddannelser (uvm.dk)